Wednesday, August 23, 2006

nice to see...nice to holdd...once broken... kene bayar la!!!

assalammualaikum...diz time..aku lak yang nak menulis...taiplah..silap2..huhu xD haih haih.. arini ader beberapa perkara berlaku...and that's make my life em...er...aper ek...miserable ker?? bukan2...em...make my life happy pun bukan...em...kalo tgh2 kiter panggil aper ek?aku xtau la ...takkan medium lak...hahha.. ok2...proceed to the event... pagi2..pala pening2 ar...(bukan mengandungla...korang pikir baik2 sket..) sakit semacam jer kepala aku.. berdenyut2... tp pas makan panadol.. ok la sikt..em...gi kelas sampai jer lecturer baru jer start...kire okla tuh..huhu...=P aper tah dier ajar...pasal QUeue... hampeh jer aku paham separuh jer... sebabnyer...nota xde..dan aku da blur2 topik yg dier ajar tuh dr mgu lps..em.. pastuh lepak kat tingkat 3 COIT..study AI...esok test beb!!haha...gudluck utk aku...dan utk korang..bebudak yg amek paper nih esok.. then, aku ader kelas SE.. kelas yg quite best gakla..lecturer nyer suker bercerita... xrugi mendengar nyer.. haha.. abis jer...aader satu lagi klas..data comm..ha klas fav aku.. maklumler...namer pun budak networking.. klas2 cmni la yg menarik minat aku.. fuh dapat asgmt lagik...cuti midterm nih...xmerasa cutila aku...aku balik mlaka...family xde..pastu keje belambak... komp kat uma dah la slow...aduhhh!!! camner nak wat nih... ha.. hujung minggu nigh ader hari keluarga... bapak aku kater dtg area taman rekreasi kat ayer keroh mlaka.. haha..nak tergelak gakla memuler..tetiber jer bapak aku call..ajak dtg... xpernah2 seumur hidup aku ader hari keluarga(ala...yg company slalu buat tuh...yang tuh la..) mak aku...cikgu..maner ader skola buat hari2 kluarga nih.. bapak aku lak..setelah sekian lamer..umur aku pun dah 20...nila 1st time dier ajak.. em...demi xmengecewakan bapak aku...aku pegi la...xper..biler lagi...nanti org tanyer..ader gak aku pgalaman..haha.. em.. ari sabtu tuh jugak...kalau larat..aku gi kuittho...hehe...nih ader secret mission..cewah.. xdela.. aku nak gi jumper dan melawat org2 kuittho..ahahaha...xlah.. nk jumper awek aku jap..coz pasni..ntah biler la dpt jumper..aku busy skit.hee.. okla...nak gi makan la..dari pagi lum makan nih...asyik mengunyah cloud9 jer..ok bye

0 Comments:

Post a Comment

<< Home