Monday, August 07, 2006

weirdd..



solero mukastono..ronggini cerano ya!!! ha...amacam introduction aku kali nih...penuh dgn kata2 yg korang xpaham..hahaha... nila akibat kalau over2 tension sgt...ahaha..xdela...dude...gurau jer..well assalammualaikum..ape kabar ek pembaca2 setia aku..em..mgu lepas nyer citer?? ala...skrg kan da masuk minggu nih...heh heh... err..camnila..aku citer serba sikit jerla.. dari awal minggu lagi...kepala mula sarat ngan ke"tension"nan... pastu...kamis mlm...progra wadah ekspresi rakan muda berjalan dgn lancar...alhamdulillah...syukur sgt2...even ader sikit problem berkaitan makanan peserta and ajk..

then biler balik mlm tuh... ader sikit meeting gn budak uma...bincang pasal bil2 api air, internet..and so on...problem...and solving technique(ece..cece...macam tajuk buku plak) tdo bih kurang pukul 2.30 pagi kot...huhuh...very tired that time...once baring..terus lelap...hehe...seb baik da solat dulu..kalau x...susah nak bangun!!

jumat is the some sort of relaxing...lecture class that day...sume aku ponteng...actually 2 klass jer..tp still 2 klass tuhmahal harganya...lagi mahal dari kos tgk wayang korang tau!!! pas solat jumat...pegi lowyat..carik tumbdrive adik aku...jenama LG harga rm100. but hav mp3 la... lawa gak..stylish abis ar...then da nak dekat maghrib...aku membeli handphone kat situ gak!! actually da suvey mgu lepas..jenama motorola... design yang agak lamer gak kot...ntahler..he.. SLVR L7.
black color..well...hitam itu perrilys..cewah...ehehe... then balik melaka...nek bas ekspres..smpai bih kurang 12 lebih.. sabtu plak, jejalan ke mahkota...wanna see her... jumpe kat area aper ek...luper plak...aduh...watson kalau xsialp.. then jejalan jap.. actually lepk2 jer...lamer sgt xjumper..1 year already..i guess.. then mlm plak...try to format her new laptop...but xberjaya...becoz of some technician problem yg aku belum mahir.. well... lain kali kene try better than that!! ahad plak...aku bwk mak ksayangan(cewah...mmgla ksayangan...dah namer pun ader satu jer mak dlm dunia..)pi mkn sate kajang kat area ukm..pas amek adik aku.. themn balik uma..mlm plak...my romate...tolg format komp aku...but still this time..komp aku xberjaya diformat... samer masalah yg dihadapi awek aku nyer laptop...so aku pun xtau camner nak buat...nak beli komp baru...cam not worthed jek!!(kalau salah ejaan tuh..bgtau jer aku..ok) last skali... before aku ending citer minggu lepas... alhamdulillah..aku dah makin mahir mengawal tekanan...like b4 this...klu tense jer...aku susah nk kawal diri sket...tp skrg...makin byk tekanan..aku makin dapat adapt perkara nih...maybe its good for me...who knows someday aku dpt kje kat tmpat yg memberi tekanan tinggi!!...well...better belajar utk kawal skrg...drpd masa tuh nanti!!ok...wasalam...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home