Saturday, June 17, 2006

hait-hait..

assalammualaikum...
ah...pepagi buta nih aku terjaga dr tido.. huh...1st skali..kalo korng perasan dlm pkataan kat cni mcm kehilangan huruf "r"harap dimaafi...coz keyboard uma aku poblem sket.. well...da seminggu aku mlepak kosong je kat uma nihh..xde wat aper.. dr ari ahad ituh balik..sampai lani ari sabtu..igtkan smpai rabu jer aku stay kat mlaka... sepanjang cuti nih..cuber teka aper yg plg best aku buat kat mlaka?? haha.. td petangla..aku cai membe baik aku-ala2 best fen la mase skola dulu... aku cari kat stadium tun fatimah..die xde..pastuh gi uma dier..akak dier ckp die gi kat pdg hoki...or kat skola..men kat sane.. so aku pun carila bagai nk rak..alih2 jumper kat skola aku... fuhhh.. lamer dah xmasuk skola premier tetua di malaysia nih!! malacca high school. indu gile biler aku jejakkan kaki balik kat skola tuh...haha...tempat aku membesar..menimba pgalaman..
life not easy kat saner...esspecially time aku baru2 masuk.. hahahaha... igt lagi maser muler2 masuk..aku da diragging oleh senio2.."ha...tiupp kipas tuh smpai begerak..tiup..kalo x..ko jgn balik bilik..tido.."huhu... bebudak kat asrama..kalo x di ragging...xmeriah hidup... time tuh...abg2 seniior aku ramai budak2 ragbi n bola...so,korang bayangkanla..da lah og dulu2 tinggi2...pastu badan besar2 plak tuh...mau xkecut kalo dier marah2...haha..
then...aku teringat..byk seh kenangan manis kat skola nih... mase dinobatkan menjadi naib kapten asrama..haha..lagi best..xterkata...time tuh..huuh..luper plak...main citer aku... aper yg plg best aku buat cuti nih... mase aku jumper member aku...dier tgh main hoki kat tmpat men hokilaa kat padang skola aku.. aku dtg..aku xtegur pun die...aku terus duduk..tgk jer dier main..jeles seh...dulu dier ade ajak aku main..masuk club hoki and main utk skola..tp power cermin mata aku nih..tinggi sgt..so..bola2 yg kecik cm hoki..susahla nk nampak kalo men hoki.. (bile bukak spek). aku tgk jer dier main...tetiber..satu bola mlayang klua dr padang tuh...dtg dekat je kat tmpat aku duduk..then mase tuh die yg amik bola tuh.. terperanjat gak mamat nazmi tuh biler aku ade kat situ... then aku bjabat tgn..(inila waktu yg aku ckp plg best mase cuti..."bjabat tgn gn member baik aku") lamer seh xjumper dak nih...rindu giler kat bespren aku nih!! sms pun aku jarang...padahal..dekat gak la gn aku(uniten tuh)...dier kat uitm shah alam je.. huhu..
well2..aku xborak lamer..skada bertanya kabar..pastu die continue main hoki balik.. aku lepak jela tgk dier main.. lamer gak..sedar2 dah azan maghib(dgr dr surau asrama aku).. huh.. da masuk maghib..so aku bangun la...igt nk ajak mie balik skali..tp dier tgh sronok kot main..so aku blah la..hm..lamer xberborak gn die ah.. lgpun aku da jarang balik melaka...since divorce..ahaks.. cam siutt jer bunyik... camnila..sejak aku clash.. aku da jarang balik mlaka... uhuhu.... skg nih...entahla.. okla..aku nk masuk tido balik...bukan ngantuk tapi...esok pepagi buta lagi aku kene bersiap..coz dah nk balik kajang..my new umah sewa.. hehe..
okla...akhi kata...aku rindu sehh..kat sumer budak2 skola aku.. xpecelly..kawan2 5 it and asrama aku.. okla..adios...amigos...peace no war... assalammualaikum..

pst: yang baik dari allah..dan patut korang amik jd contoh...manakala yg buruk..silap aku la tuh..so korang jdkan sempadan tau!!!.......

1 Comments:

At 4:00 pm, Blogger beCkY said...

Hello..aku dh melepak kat site ko nie around 2 weeks..tapi lupa nk inform.. aku dh tag ko dlm blog aku, so kalo rasa nk drop by tu, sila la k.. tapi blog aku a lil bit crazy n nonsense sometimes..

http://nurulthelunatic.blogspot.com

 

Post a Comment

<< Home