Sunday, July 02, 2006

sawadikap

assalammualaikum..
hari nih 2 july pukul 00.43 pagi..lum tido lagi.. england tgh lawan portugal.. heh heh.. well.. dari pagi aku bgun..awal..seh..kul 5 pagi...aku jalan kaki gi masjid.. huh..lamer seh x pegi masjid ubudiah kat aye keroh tuh...skg dah gune air-cond... cewah.. balik je...aku nk elakkan ttdo awal2 subuh...so aku pun gi jogging la kt taman.. balik mak aku pesan gi beli roti canai..huhu... pas mkn sarapan..igtkan dpt tahan tido...upe2nye...tido gak pas mandi...hahha.. pastu ptg lak..kul 4.30 membe baik aku dtg nek kete ajak aku gi tgk pesta bola era kat stadium hang tuah.. huh.?? memule cm malas..tp pg gakla...coz org da ajak..heh heh... lgpun mnumpang kete dier je...so okla kot??..haha
er...pastu tgk era lwn celebriti... era kalah 1-0. pastu mlm lak ader akademi fantasia musim ke 4. diorg tanyang gune skrin besa..walaupun xminat sgt...tp dah xde kenderaan nk balik...aku terpakse la duk gak kos kwn aku nk tgk..haha..smpai mlm..pastu..kul 11mlm da nk stat bola..england lwn portugal..aku pun ckp nk balik...kang kua mlm2 sgt..marah plak nenek aku..hehe..bukan takut...tp hormat... pastu aku seach fenster kwn2...ni dah nk kua la nih...nk solat isyak..pastu tido.. ahah..okla...esok nk anta adik aku ke ukm.. dier dpt saner.. bole la aku tgk2 kan..em...ok..till here..bubye..assalammualaikum..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home